  • Data: 2020-10-03 16:16:52
    Temat: Re: Bootloader
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-10-03 o 14:52, heby pisze:

    > Nie wynika z tego że na *każdym* komputerze musi być win. Może być, nie
    > musi.

    > Tak, i ani troche nie wynika z tego że będzie musiał być na nim i
    > windows i linux, ale może z tego wynikać że w róznych sytuacjach i na
    > róznych komputerach będę musiał bootować i/lub linuxa/windowsa.
    >
    > Popracuj troche nad logiką i zmniejsz poziom agresji na grupach, wyjdzie
    > to na zdrowie wszystkim.

    Logika mówi wyraźnie, że jeżeli jest "win i linux", to są oba.
    Dopiero teraz piszesz "i/lub".
    Wcześniej wprowadziłeś w błąd.

    > Bootolader jest fajnym, ale ogranicza swoją fajnośc tylko do windowsa.
    > Gdyby pajace z MS tak strasznie nie przeszkadzali w zrobieniu
    > bootowalnego windowsa na SD to problemu by nie było.
    >
    > PS. Mam bootowalny windows z SD. Tylko że on nie działa pi*drzwi na
    > połowie komputerów. Bo nie.

    Swego czasu było sporo bootloaderów, począwszy od Ranisha.
    Teraz już nie pamiętam, nie używam obcych - bo wystarcza mi grub albo
    EasyBCD.

    Sprawdź XOSL2, może jeszcze działa.

    --
    Pozdrawiam.