  • Data: 2019-07-21 15:17:30
    Temat: Re: Ceny serwisu
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale wtedy to ja muszę ponieść dodatkowe koszta związane z poznaniem
    > rynku w wymianie sprzęgła w tym modelu.

    Nie - wystarczy podać mu swoją realną cenę wykonania takiej usługi, a
    nie dokonywać jej patrząc w sufit.
    Realna cena to tak, która opiera się na kosztach.

    Jak nie potrafisz tego zrobić, to nadal to jest Twój problem i problem
    Twojej uczciwości, albo brak wiedzy.

    Taka cena w przykładzie była podana - wynosiła 500 zł (dla innych
    przypadków).

    >Dlaczego ja mam je ponosić?

    Bo to Ty zdecydowałeś się na prowadzenie biznesu.
    Umiejętność wyceny, jest jednym z jego podstawowych założeń.

    > Poradzę sobie z tą wymianą (w życiu wymieniłem z 1000 sprzęgieł), biorę
    > na siebie ryzyko i wyceniam swoją pracę na 5k. > Nie wiem ile inni biorą za tą
    usługę (nie wiem czy to jest 500 czy 1500)
    > - nie interesuje mnie to.

    Ale nie o to chodziło w przykładzie, tylko o wymianę sprzęgła kosztującą
    500 zł, która dla danego typu miałaby kosztować 5 tys.
    A jakbyś chciał wymieniać zawsze sprzęgło za 5 tys, to spokojna głowa,
    że w życiu nie wymienisz 1000 zł sprzęgieł w swojej karierze.

    > Ja to zrobię za 5k lub wcale - zajmę się następnym autem z placu.

    A wymienisz w nim za 5 tys, czy jednak za 500?