    Date: Sat, 22 Apr 2023 18:15:10 +0200
    Subject: Re: Ciekawe numery 2023
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    <f...@h...invalid>
    <u0i7gg$3j7ir$1@dont-email.me> <m...@i...localdomain>
    <u0jaae$3qn92$1@dont-email.me>
    From: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2023-04-05 o 10:08, Klakier pisze:
    > Krzysztof Halasa:

    > Atari (ST) również sobie nie radziło. Teraz widzę, że próbowali ale nie zdążyli:
    > https://mikro.naprvyraz.sk/docs/GEM/TOS.HTM
    >
    > Inna ciekawa zabawka z tego okresu:
    > https://youtu.be/Vm_8nZdpyAU
    > https://en.wikipedia.org/wiki/Imagine_(3D_modeling_s
    oftware)

    ATARI ST(E), TT a później Falcon były używane w DTP-ie (program
    Calamus), razem z komputerami Apple (Quark XPress) oraz do komponowania
    muzyki i sterowania urządzeniami MIDI (Cubase).

    Na Amidze był świetny program do tworzenia grafik ekranowych, napisów i
    kluczowania animacji z sygnałem wideo - nazywał się SCALA

    <https://www.youtube.com/watch?v=9831--OYJkI>
    <https://www.youtube.com/watch?v=ydBd-yBFR20>

    K.