  • Data: 2021-05-17 13:28:06
    Temat: Re: Co kupić (małe, miejskie, (prawie?) nowe ?
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-05-17 o 10:49, T. pisze:

    > A próbowałeś? Ja się przymierzałem do kupna, miałem już zamówienie. Po
    > pół roku czekania zrezygnowałem. Kamiq ma siedzisko bardzo nisko, jest
    > to samochód, który ma tylko ok. 3 cm wyższe zawieszenie niż Scala
    > (której jest bliźniakiem). Niestety dołożenie sprężyn do zawieszenia nie
    > czyni z niego SUV-a, w którym rzeczywiście wyżej się siedzi. Nie
    > chcialbym się zakładać, ale podejrzewam, że w Fabii siedzisko jest na
    > tej samej wysokości co w Kamiqu. Nawet w maksymalnie wysokim położeniu
    > (tylko że wtedy to trzeba się złamać jak scyzoryk, żeby do niego
> [...]

    Jeszcze dodam, że mam właśnie Captura - siedzisko mam na wysokości dupy
    i o to chodzi. W Kamiqu jest jeszcze jedna sprawa - duża odległość
    między zewnętrzną krawędzią progu a krawędzią siedziska - tam nie ma jak
    normalnie usiąść i przenieść nogi - trzeba w ten fotel właśnie "wpaść".
    Dodam, że jeśli auto stoi przy krawężniku i trzeba się z takiego
    niskiego fotela wykaraskać, dla osoby w sile wieku będzie to trudniejsze
    niż w tych innych autach, które podałem.
    Już na marginesie wspomnę, że np. Captur na drzwi tak zrobione, że
    zasłaniają progi, które się dlatego nie brudzą. Taki duperel, ale bardzo
    fajny. W full wersji ma sporo ułatwień - m.in. automatyczne parkowanie i
    4 kamery 360 st.
    T.