  • Data: 2020-07-01 16:57:02
    Temat: Re: Co zamiast Raspberry Pi?
    Od: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak się producent komputerka postara, to można sobie takie 'device tree'
    > wyhodować przycinając mu gałązki według własnych potrzeb -- wszystko za
    > pomocą miłego interfejsu graficznego online na WWW:
    >
    > http://linux.tanzilli.com/

    Problem w tym, ze ja z elektronika nie jestem za Pan brat i nie bardzo
    wiem co tam mialbym wyklikac. Czytanie datasheetow to dla mnie czarna magia.
    Pomijam juz kwestie tego, ze to chyba nie jest ten sam uklad co w banana
    pi, a moze?

    A co poza tym wyklikaniem? Co trzeba by bylo zrobic, co w kernelu
    wyklikac? Jak zbudować kernel, gdzie wrzucic pliki. Sam widzisz, ze to
    dla mnie czarna magia.

    A tak przy okazji. Jest moze gdzies w necie wytlumaczone jak czytac
    datasheety i przede wszystkim, co oznaczaja poszegolne pojecia.
    Najlepiej po polsku jakis tutorial, zebym sie nie musial zastanawiac,
    czy dobrze zrozumialem tutorial, czy angielski, bo moje angielskie
    slownictwo zwiazane z elektronika nie jest za duze.