  • Data: 2020-07-01 19:12:14
    Temat: Re: Co zamiast Raspberry Pi?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Pawel napisał:

    > Problem w tym, ze ja z elektronika nie jestem za Pan brat i nie bardzo
    > wiem co tam mialbym wyklikac.

    Wyklikać to, co komu potrzeba. Ktoś potrzebuje da porty szeregowe, jeden
    i2c, jedno wejście ADC i dwa wyjścia PWM -- to sobie odhacza te opcje,
    klika żeby mu się wygenerował plik device tree, ściąga go, umieszcza w
    systemie i już ma co chciał.

    > Czytanie datasheetow to dla mnie czarna magia. Pomijam juz kwestie tego,
    > ze to chyba nie jest ten sam uklad co w banana pi, a moze?

    Nie, nie ten sam. Podałem przykład, gdzie producent stanął frontem do
    klienta.

    > A co poza tym wyklikaniem? Co trzeba by bylo zrobic, co w kernelu
    > wyklikac? Jak zbudować kernel, gdzie wrzucic pliki. Sam widzisz,
    > ze to dla mnie czarna magia.

    Akurat tu jest tak, że nic nie trzeba kompilować, a wszystko jest dobrze
    opisane.

    --
    Jarek