  • Data: 2020-09-17 11:34:25
    Temat: Re: Części elektroniczne - sklep [offtop]
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 17/09/2020 00:05, PiteR wrote:

    > Do tego sklepu Maplina czasem jeździłem i się zawinął
    > a miasto konkretne i potencjalnych klientów niby dużo.
    > https://goo.gl/maps/Y8Si1GDYR8YVSBr29

    Maplin juz przez kilka lat przed zamknięciem trudno było nazwać sklepem
    z elektroniką. Czasami zachodziłem z sentymentu ale było coraz mierniej.
    Moim głównym "dostawcą" drobnicy to obecnie ebay. Jak potrzebuje na
    jutro to wybieram sprzedawce z UK, potrzebuje na "kiedyś" to z Chin.

    Jak większe zamowienie to oczywiscie farnell, digikey. Jestem tylko
    hobbystą więc tego też nie ma dużo i żaden sklep by ze mnie (i takich
    jak ja) nie wyżył.

    c.