  • Data: 2020-09-18 21:32:26
    Temat: Re: Części elektroniczne - sklep [offtop]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:rk2v42$4q1l$...@p...wsisiz.edu.pl..
    .
    J.F. wrote:

    >Sanjaya Maniktala w jednej ze swoich książek dość dokładnie opisuje,
    >jak oni w Indiach konstruowali te "balasty". Ciekawa lektura.

    Ato musialbym poczytac, ale gdzie ?

    >Wyraźnie nie doceniasz hermetycznej sztuki muntzingu. :-)
    >https://en.wikipedia.org/wiki/Muntzing

    >I tak, scalony kontroler będzie droższy od konstrukcji na elementach
    >dyskretnych, może nawet o kilka centów. *Każdy* kontroler. Tylko
    >wymyślenie tej konstrukcji dyskretnej to praca sztabu ludzi.

    Moze 20 lat temu. Od tego czasu mozna go powielic bez wielkiego sztabu
    ludzi.

    Przy czym ten scalak tez wymagal sztabu ludzi, teraz zostaje jednak
    koszt elementow i montazu.

    >I o to chodzi. Trudny = fajny.

    Owszem, ale z drugiej strony - tego sie nie da zrobic dobrze :-(

    Ale jakos trzeba ten zegar ustawiac :-)

    J.