eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzy automatyczne skrzynie CVT to najlepsze automaty obecnie produkowane? › Re: Czy automatyczne skrzynie CVT to najlepsze automaty obecnie produkowane?
  • Data: 2015-04-26 14:15:42
    Temat: Re: Czy automatyczne skrzynie CVT to najlepsze automaty obecnie produkowane?
    Od: klaus <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26-04-2015 o 12:09, RadoslawF pisze:

    > Do zwiększenia dawki paliwa co skutkuje zwiększeniem obrotów
    > co skutkuje zmianą przełożenia i zwiększeniem prędkości.

    Czyli twierdzisz że naciskając pedał "gazu" w rozwiązaniu z CVT
    spodziewasz się zwiększenie dawki paliwa a nie zwiększenia prędkości?
    Bo o tym jest dyskusja.
    Żonglowanie dawką paliwa i przełożeniem przez sterownik to tylko efekty
    pośrednie służące do osiągnięcia celu (czyli czegoś czego oczekujemy).
    Wydawało mi się to raczej oczywiste.