eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaCzy ktos mieszka w Polsce bez zasięgu telefonii komorkowej, internetu 3G, 4G ? Jest tania technologia zwiększająca zasięg smartfona, modemu 3G, 4G do 100 kilometrow › Re: Czy ktos mieszka w Polsce bez zasięgu telefonii komorkowej, internetu 3G, 4G ? Jest tania technologia zwiększająca zasięg smartfona, modemu 3G, 4G do 100 kilometrow
  • Data: 2023-01-28 01:04:19
    Temat: Re: Czy ktos mieszka w Polsce bez zasięgu telefonii komorkowej, internetu 3G, 4G ? Jest tania technologia zwiększająca zasięg smartfona, modemu 3G, 4G do 100 kilometrow
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.01.2023 o 14:00, a a pisze:
    > Czy ktos mieszka w Polsce bez zasięgu telefonii komorkowej, internetu
    > 3G, 4G ? Jest tania technologia zwiększająca zasięg smartfona, modemu
    > 3G, 4G do 100 kilometrow

    W górach w mojej okolicy jest masa miejsc, gdzie żadna sieć GSM nie
    działa. Część ludzi radzi sobie w takich miejscach korzystając z Wi-Fi
    pochodzącego ze światłowodu. Zresztą z tego powodu u nas często nie
    dzwoni się po GS, a jakimiś komunikatorami, bo w domu większość jakieś
    tam Wi-Fi ma, a GSM bywa przy oknie.
    --
    Robert Tomasik