eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaCzy ktoś potrafi podłaczyć male routery WiFi LTE jako modemy USB ? › Re: Czy ktoś potrafi podłaczyć male routery WiFi LTE jako modemy USB ?
  • Data: 2023-06-08 00:36:17
    Temat: Re: Czy ktoś potrafi podłaczyć male routery WiFi LTE jako modemy USB ?
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, 8 June 2023 at 00:30:03 UTC+2, Arnold Ziffel wrote:

    > No ale pyta :)
    > Ale szałasu nie trzeba włączać, a i panele się nie zepsują ;)
    >
    > --
    > Z dumą szedłem przez miasto łapiąc spojrzenia przechodniów. Popularność?
    > Nie. Uroda? Raczej nie. Włączona piła łańcuchowa w moich rękach? Być może...

    Dzięki linuksiarzom, że sie jeszcze odzywają, bo od 10 lat nikogo nie slyszalem.
    A pamiętam te wieczne dyskusje o Linuxie, jak podlaczyc myszka, jak klawiaturę, jak
    drukarkę

    Napisałem do unijnej komisarki od Digital Age, do ITU, do Hujaweja, ZTE
    i jak każdy wie, zero odpowiedzi, bo nie wykupiłem różowej chmurki Melona za 100 $$$

    Skoro producent ma to w doopie
    to nie należy kupowac nic hujaweja,
    a routery mobilne wifi 4G LTE zutylizować jako producenckie śmieci