  • Data: 2007-11-25 21:46:32
    Temat: Re: Czy przejść z Neo na Netię
    Od: "Paweł" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Lis, 20:09, "Tate" <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Przez kilka lat z Neostradą wszystko było w porządku, teraz wieczorami ping np
    > do onetu czy wp 300-800ms. Transfer sprawdzany miernikami na stronach nawet
    > niższy w dół niż w góre np 60kb. Rano wszystko jest ok pingi 17-30ms.
    > W tepsie po sprawdzeniu parametrow w modemie powiedzieli że problem jest na ich
    > łączach ale oni oferują max prędkość a nie min wiec jest ok.
    > Pytanie jak jest np w Netii, słyszałem ze w Tele2 niezaciekawie.
    >
    > Tate
    >
    > --

    pewnie za duzo klientow w okolicy ma neo i dlatego juz ich linie nie
    wyrabiaja, zapytaj sie ich czy nie beda nic w tym kierunku robic,
    chociaz znajac tepse to nic nie zrobia, tele2 odpada juz lepsza netia
    lub nawet sferia, albo moze jakas radiowka jest w Twojej okolicy?

    Pozdrawiam
    Paweł

    www.gvt.pl - Internet Provider