  • Data: 2023-12-01 15:19:13
    Temat: Re: Czy tradycyjna telefonia stacjonarna już nie istnieje?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 30 Nov 2023 10:12:42 +0100, Robert Wańkowski wrote:

    > Jakie są plusy numeru lokalnego, poza sentymentem?
    > Prestiż firmy?

    Prestiz jak prestiz - gdyby nie VoIP, to byłoby jakies wskazanie,
    ze siedzibę ma i nie krzak.

    >Fax chyba nie, bo sądzę, że można komórkowym te odebrać.

    Komórkowym chyba z trudem. Kiedys tak, teraz to nie wiem czy się uda.

    Z drugiej strony - ten faks tez zanika w użyciu.

    Zwykły telefon działa bez zasilania, odbiera sie w określonych
    godzinach (no chyba, ze to akurat wada) ...

    J.