  • Data: 2020-10-14 12:22:31
    Temat: Re: Czy warto kupowac nowy samochod ;)
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14-10-2020 o 12:07, Pete pisze:

    > Bzdura numer jeden: nie musisz spłacać całego leasingu jeśli się
    > rozmyślisz.

    Generalnie musisz.

    W różnych umowach bywa możliwość rozwiązania wcześniejszego, z dyskontem
    kwoty do spłaty (z tajnym algorytmem), ale chyba nie liczysz, że to
    będzie korzystniejsze, niż odsprzedanie komuś umowy?

    Gdyby tak było, nie miałbyś tylu ogłoszeń w stylu "odstąpię leasing".

    > Bzdura numer dwa: leasing jest zazwyczaj korzystniejszy od kredytu.

    Korzystniejszy, nie oznacza tańszy.

    > Gdyby było inaczej nie byłby tak popularny.

    Jest korzystny ze względów podatkowych, a nie dlatego, że suma opłat
    jest niższa od kredytu z odsetkami - a o tym pisałem.

    > Co dowodzi że nie znasz tematu

    Znam na tyle, że podziękowałem już wiele razy po wycenie.

    Mnie akurat podatkowo się nie opłaca, więc ma tylko minusy w porównaniu
    do kredytu i do tego jest droższy.