  • Data: 2020-10-14 13:28:58
    Temat: Re: Czy warto kupowac nowy samochod ;)
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14-10-2020 o 13:15, J.F. pisze:

    > Tzn bzdura ze nie musisz, czy bzdura, ze musisz ?
    > Poszukaj jakies przykladowej umowy.
    >
    > Ale ... jak klient wplacil pierwsza rate w wysokosci 50%, to moze i
    > leasingodawca chetnie rozwiaze umowe przed terminem.

    I ile zwróci klientowi po miesiącu?

    > O ile oczywiscie auto jest sprawne :-)

    > Sa pewne korzysci podatkowe, ale ... sprawdz, czy jako firma tak latwo
    > dostaniesz kredyt na auto.
    > Bo firma leasingowa dostanie :-)

    Pytanie czy skala trudności dla leasingobiorcy nie będzie podobna?
    Ode mnie chcieli na przykład całego stosu dokumentów, pitów i innych
    takich, oraz poręczenia.

    A w końcu i tak zażyczyli sobie wpłaty początkowej, mimo że teoretycznie
    miało być 0%.

    > Tak pamietam przed laty - osoba w banku drobnego kredytu to tak latwo
    > nie dostanie.

    Mi sami proponują co miesiąc.
    Wystarczy kliknąć.