  • Data: 2020-10-14 13:29:19
    Temat: Re: Czy warto kupowac nowy samochod ;)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsAC566E9B3B7E1budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    Naprawde ? Jak na diesla to dziwnie malo..

    >inflacja 4% jegokurwamac... ;-DDD

    4% razy 7 lat ... 30% zgrubnie liczac, no ale tu mamy prawie 100.
    A przeciez w 2013 byla nizsza.

    Gdzies tam jeszcze jest kurs $ i euro ... ale od 2013 to w miare
    stabilny.
    Czyzby ... inflacja w strefie euro ?

    Cos tam strasza, ze teraz producent musi osiagnac niskie spalanie, lub
    zaplacic podatek.
    https://moto.pl/MotoPL/7,88389,24964352,od-przyszleg
    o-roku-ceny-samochodow-znacznie-wzrosna-to-poczatek.
    html

    "Kara" ... a komu placi ?

    Taa ... hybrydy, diesle, czy hybrydy dieslowskie :-)

    J.