    Subject: Re: DCF77 - to jeszcze działa?
    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Sun, 28 Mar 2021 11:26:43 +0200

    On 28.03.2021 11:06, Atlantis wrote:

    > 1) 975-2100 ms - nowa ramka
    > 2) 875-925 ms - zero
    > 3) 775-825 ms - jedynka
    >
    > Jest jakiś błąd w tym rozumowaniu?

    No i mogę sobie sam odpowiedzieć - takie podejście skomplikuje odczyt
    bitu 58 (bit parzystości) bo przerwa po nim zleje się brakiem impulsu
    oznaczającym początek kolejnej ramki.

    Hmm... Czy lepszym pomysłem będzie mierzenie czasu jaki upłynął pomiędzy
    kolejnymi przerwaniami od pomiaru długości impulsu? Wtedy wiedziałbym,
    że jeśli od poprzedniego impulsu minęło więcej niż 975ms, to zgłaszana
    wartość jest pierwszym bitem nowej ramki.