    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Dekodery DVBT/2 czułość.
    Date: Sun, 8 May 2022 14:19:35 +0200

    W dniu 2022-05-07 o 18:11, LordBluzg(R)?? pisze:
    > W dniu 07.05.2022 o 13:40, Janusz pisze:
    > [...]
    >
    > Jest to jednak najbardziej prymitywne rozwiązanie.
    Opowiadasz, wiesz że nie wszyscy mieszkają pod albo blisko nadajnika?
    Wiesz co się dzieje na większych odległościach czy w dolinkach?
    jak zmienia się propagacja w zależności od pogody? jak mało odporne na
    przesterowanie są współczesne odbiorniki dvbt?
    Nikt kto ma trochę oleju nie będzie dobierał wzmacniacza na styk bo
    inaczej będzie ciągle do tej instalacji latał, a dobór wzmocnienia
    napięciem jest jak najbardziej prawidłowy i daje szansę bieżącej
    korekcji w zależności od pogody.

    Po to są dedykowane
    Pleciesz głupoty.

    --