eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDieselgate: sąd cofnął Volkswagenowi homologację silnika › Re: Dieselgate: sąd cofnął Volkswagenowi homologację silnika
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.c130-71.icpnet
    .pl!not-for-mail
    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dieselgate: sąd cofnął Volkswagenowi homologację silnika
    Date: Tue, 28 Mar 2023 07:40:53 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <tvtul6$gs7$1$Cav@news.chmurka.net>
    References: <64130fa2$0$19619$65785112@news.neostrada.pl>
    <tv1dph$1t875$1@dont-email.me>
    <1...@4...net>
    <tv26q9$226hp$1@dont-email.me> <tv4031$58i$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <tv4uga$2jab8$1@dont-email.me> <1...@m...org>
    <tvevk4$kti8$1@dont-email.me> <2566172847$20230322150506@squadack.com>
    <tvfo0h$p4ko$1@dont-email.me> <3295958046$20230326133942@squadack.com>
    <tvtt9v$h57$1$kolczan@news.chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: c130-71.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 28 Mar 2023 05:40:54 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
    posting-host="c130-71.icpnet.pl:85.221.130.71"; logging-data="17287";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/102.9.0
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <tvtt9v$h57$1$kolczan@news.chmurka.net>
    X-Antivirus: Avast (VPS 230327-12, 27.3.2023), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2712470
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 28-03-2023 o 07:17, Mirek Ptak pisze:

    > No tylko, żeby nie było tak jak w tej relacji z trasy do Cannes na FB -
    > 19 ładowań na 3000 km trasy.

    Przecież nie napisali, że MUSIELI się tyle razy zatrzymywać.
    Może Daniel Grzyb z nimi jechał - on lubi zwiedzać ładowarki, ciśnie na
    maksa, a potem ładuje co 100-150 km.
    Stajesz częściej, ale na krócej - taka taktyka.

    > Tego by nawet Cavalliono nie wytrzymał się obawiam

    Już bym chyba wolał za tirem jechać, żeby zminimalizować ilość postojów.

    Ale na 3 kkm, kilkanaście ładowań to minimum.
    Noclegi mogą tutaj pomóc - bo naładujesz się na nich na maksa, więc
    następnego dnia masz 100% w baterii i możesz pojechać dłużej bez ładowania.
    ICE też jeździłem w te okolice z minimum jednam noclegiem, teraz
    pojechałbym pewnie z dwoma, bo bardziej leniwy jestem.

    Więc bev niewiele zmienia, 1000 km dziennie, ładowanie na noclegu, plus
    ze 2 doładowania każdego dnia - do przeżycia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: