    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dieselgate: sąd cofnął Volkswagenowi homologację silnika
    Date: Fri, 31 Mar 2023 22:20:13 +0200
    <1...@4...net>
    <u04jjr$4me$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <tcum799yirvq$.fake9on8w0a.dlg@40tude.net>
    <u068pd$ck5$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <u06apu$ck5$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <p64nj78e7txo$.1c05rzu8e6l9u$.dlg@40tude.net>
    <u06s3n$jph$5$Shrek@news.chmurka.net>
    <1x4clpgl1gnhx$.wiw4hopxdowv$.dlg@40tude.net>
    <u073kl$jph$13$Shrek@news.chmurka.net>
    <1eog3hurwdjq6$.15f9vtmkqqdq4.dlg@40tude.net>
    <u07chs$2jd$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <knxzsp8jg8iv.dlidfw8abjbj$.dlg@40tude.net>

    W dniu 31.03.2023 o 22:02, J.F pisze:

    > No to polską siec mogli zostawic.

    Pewnie mogli ale stwierdzili że skórka nie warta wyprawki - tym bardziej
    że "siec" to jednak trochę nadużyce dla tego co mieli.

    > Windy duzo nie biorą, klimatyzacja ... dlatego pisalem o umiarkowanie
    > cieplym dniu.

    Oświetlenie i kompy. Sama wentylacja (bez klimy) też. Ale prawie zawsze
    działa klima - plis nawilżanie albo odwilżanie powietrza.

    > Z drugiej strony - jak on sie wywiaze i zalatwi OZE odpowiedniej mocy
    > i wydajnosci ... to jakos tak bedzie.

    A co za różnica? Każdy jest zasilany tym samym miksem.

    > Dopoki nie rozp* tradycyjnej energetyki, to oszczednosci jednak bedą.

    Od tego, że na papierze ten właśnie budynek jest zasilany OZE? Nie, nie
    jest.

    > gdzies te kWh głebiej schowane.
    > Moze klienta nie interesuja kWh, a bardziej mile.

    E tam - jak patrzyłem to standardowo wszędzie podaje KWh przy ładowaniu.

    > Zastanawia mnie tylko czemu tak schowane i czemu nie pokazac obu na
    > tym wielkim ekranie ... lepiej klientowi nie pokazywac sprawnosci
    > baterii?

    Na ładowarce też ukryli? Jest ukryte, bo nagrywający nie chciał tego
    pokazać i tyle.

    > Owszem, ale nie taki znow gruby :-)

    Z ciekawości - wiesz jaki? Bo 300A to już nie przelewki.

    > No to to wlasnie proponowalem.
    > Auto bez baterii i umowa z jakąs sieci bateryjną.

    Bez żadnej umowy - podjeżdzasz i ci wymieniają - nie obchodzi cię na co,
    tak jak teraz nie obchodzi cię z której rafinerii mają paliwo.

    > Mozna dorobic system szybkiego odrzucania :-)

    W garażu;)

    > Ktos u nich pomyslal i tak jakoś własnie idą.

    No więc problemu nie ma:P Ropy starczy nawet na dłużej.

    > No ale akcyzy w tym ciagle za mało.
    > Nie starczy na inne cele.

    E tam mało. Mało to by było jakby tylko właściciele elektyków płacili
    więcej. Ale skoro wszystkim ceny wyjebało, to będzie dużo.

    > Ale z drugiej strony - moze nalezy pochwalic ze partia sie zmienia, a
    > rządzenie tylko niewiele. Stabilne rządy :-)

    Za stabilne. Poważnie - jako certyfikowany szur, nieszczep, antysemita,
    foliarz, płaskoziemiec i hejter mówię ci, że z tym deep state jest coś
    na rzeczy:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!