    From: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Dokładany dekoder DVB-T2
    Date: Sun, 22 May 2022 12:07:14 +0200

    On 20.05.2022 22:51, Dawid Rutkowski wrote:
    > Fajnie, gdyby nagrania dało się odtwarzać na dowolnym innym urządzeniu ("Świnki
    Peppy" obiersłem z reklam na komputerze, dobrze, że długość odcinków identyczna co do
    sekundy).

    Ja wiem że to nie będzie zastępstwo dla Ciebie, ale gdybyś chciał
    dołożyć jako drugie źródło albo info dla innych, to dowolny android TV i
    aplikacja SmartTube (z neta, w sklepie nie ma - z oczywistych powodów) i
    nie trzeba nagrywać Peppy bo odtwarzasz kiedy chcesz, automatyczne
    pomijanie reklam i innych wstawek, automatyczne łączenie odcinków tego
    samego - także leci jeden za drugim - możliwość dostosowania kodeka
    audio/wideo jeżeli masz taką potrzebę.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz