  • Data: 2021-05-28 19:39:44
    Temat: Re: Dokrecanie kol
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:tiqvcy6rzmvp$.853ep26qdfbk$.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > https://www.onet.pl/styl-zycia/dompelenpomyslow/powi
    nnismy-zrobic-t
    > o-po-kazdej-zmianie-kol-a-malo-kto-to-robi/nj8f6zt,3
    0bc1058

    > "Z pewnością podczas czekania, aż koła zostaną wymienione
    > zauważyliście w warsztacie wulkanizatora tabliczkę ostrzegawczą z
    > informacją o tym, aby dokręcić śruby po przejechaniu pierwszych 50
    > km. Ile razy to zrobiliście?"

    Ja tylko zauważałem w warsztacie wulkanizatora tabliczkę ostrzegawczą z
    informacją

    Jesteśmy matołami, pracownicy są z łapanki, proszę poluzować
    wszystkie śruby i dokręcić samodzielnie.

    > Jak ja dokrecalem na wyczucie, to zadna sruba sie nie wykrecila
    > :-P

    Mi tez nie. Może za mały silnik? Może nie zapierdalam
    jak kretyn po parkingu kerfura wieczorami.

    --
    Piter

    chciałem być taksówkarzem
    chciałem mieć beczkę z gazem