    Subject: Re: Dokrecanie kol
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Sun, 30 May 2021 09:10:14 +0200

    W dniu 2021-05-29 o 22:15, Janusz pisze:

    > A gdzie mam jezdzić? jest kilku a wszyscy po tych samych pieniądzach, a
    > tak w ogóle to kupiłem sobie sznur z szydłem i klejem i sam naprawiam
    > opony :)

    Hmmm, wprawdzie nawet w jakimś tymczasowym namiocie
    z szumną nazwą "Centrum opon" mają klucze dynamometryczne,
    choć szczerze wątpię, żeby ktoś tam sprawdzał jaki moment jest
    wymagany przez producenta. Wybiera się raczej taką siłę,
    żeby się nie urywało ale też żeby się nie odkręcało.

    A co do samodzielnych napraw, to ile razy trafia się naprawa
    ogumienia, że opłaca się inwestycja w jakieś kleje?