  • Data: 2023-05-21 15:49:19
    Temat: Re: Dwie karty SIM
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.05.2023 o 15:13, Cavallino pisze:

    > Ale ta zwykła na Windowsie, może być połączona z biznes na androidzie i
    > działa już później normalnie i niezależnie.
    >
    > Zweryfikowane w praktyce godzinę temu.

    > Tak.

    No to wszystko jasne.

    To pozostaje kupić ten aparat:
    https://www.maxcom.pl/pl/telefony-biurkowe-na-karte-
    sim/787-maxcom-comfort-mm42d-5908235976570.html

    No i pytanie znowu powraca skąd wziąć kartę SIM?

    Przekładam kartę z telefonu niesmartfonowego do tego Maxcom-a.
    Rejestruję konto Whatsapp-a. Wyjmuję SIM, który powraca do
    niesmartfonowego aparatu.
    Maxcom jest po WiFi i Whatsapp działa. Gdyby ten Maxcom się upominał o
    SIM, to co? Dlatego pytałem czy można mieć dwa SIM-y z tym samym numerem.

    A to wszystko potrzebne dla seniora+, aby mógł odbierać rozmowy głosowe
    z Whatsapp-a, dlatego obsługa przez komp, tablet, smartfon odpada.
    Ma być jak najbardziej zbliżona obsługa do standardowego analogowego
    telefonu.

    Robert