  • Data: 2023-05-22 06:51:44
    Temat: Re: Dwie karty SIM
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to wszystko jasne.
    >

    > To pozostaje kupić ten aparat:
    > https://www.maxcom.pl/pl/telefony-biurkowe-na-karte-
    sim/787-maxcom-comfort-mm42d-5908235976570.html

    > No i pytanie znowu powraca skąd wziąć kartę SIM?
    >
    > Przekładam kartę z telefonu niesmartfonowego do tego Maxcom-a.

    A po co?
    Rejestrować możesz na dowolnym sprzęcie z dostępem do neta, nie musi być
    na tym nr na który rejestrujesz.
    Nawet na tymże stacjonarnym,

    W ogóle nie musisz tam żadnego sima wkładać.

    > Maxcom jest po WiFi i Whatsapp działa.

    Jak rozumiem, potrafi zadzwonić dzwonkiem telefonu?

    Gdyby ten Maxcom się upominał o
    > SIM, to co? Dlatego pytałem czy można mieć dwa SIM-y z tym samym numerem.
    >
    > A to wszystko potrzebne dla seniora+, aby mógł odbierać rozmowy głosowe
    > z Whatsapp-a,

    Do czego to mu jest potrzebne w ogóle?
    Nie masz sensownej taryfy w komórce, żeby normalnie zadzwonić na
    stacjonarny?

    Obstawiam, że zakup takiego telefonu wyjdzie drożej niż te ew. rozmowy
    na kilka lat, nawet jakby taryfę nolimit sobie kupić.
    O utrzymaniu wifi u seniora nie wspomnę.