    From: "waperr" <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dyskryminacja ze względu na markę???
    Date: Mon, 22 Feb 2010 23:42:57 +0100

    Użytkownik "mo" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:hlv1db$pjh$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    <ciach>

    > Coś w tym chyba musi być bo jadąc w podobnym tempie lepszym samochodem
    > takich numerów mi nikt nie robił.

    <ciach>
    > PS -w kwestii jasności nie piszę tu o grzecznej prośbie na zmianę pasa
    > podpartych faktyczną potrzebą bo takich zawsze wpuszczam tylko osobników
    > wciskajacych sie na siłę aby przeskoczyć pare pojazdów do przodu
    popieram jak ktoś chce zmienić pas i czeka na ustąpienie to jak najbardzie
    wpuscić
    a wciskających się cwaniaków olewać, zmienia pas to ma psi obowiązek ustąpić
    tym co na tym pasie już są

    Niestety od dłuższego czasu też mam takie odczucia.

    PS
    dziś zatrzymałem się przed przejściem aby przepuścić staruszka bo zimno i
    ledwo na nogach się trzymał
    zanim dziaduszek przetoczył się przez jeden pas przed moje auto na 3 pasie
    jakieś 5 aut przeleciało
    a gdyby dziadek dostał przyśpieszenia na pasach to by było po nim.....

    pzdr
    waperr