  • Data: 2023-05-18 15:28:05
    Temat: Re: Dziwny problem z kodem w C (gcc mips/pic32)
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

    heby <h...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Nie. Zapewne dlatego wyciałeś cycta wyżej. Od tego może "zacząć C++
    > używać".

    Wyciąłem, bo pisząc o zaczęciu nie miałem na myśli wykonania kroku, który
    tak naprawdę nic nie zmienia. Język kodu nie zależy od nazwy kompilatora.
    Ba, możesz nawet napisać kod i go nie skompilować. Oni tego nie sprawdzają
    :) Podobnie czytając książkę o programowaniu rozpoznasz język bez używania
    żadnego narzędzia. Kolega KS zacznie używać C++ gdy zacznie używać jego
    mechanizmy i porzuci nawyki z C.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/