    From: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: EdW - R.I.P?
    Date: Wed, 27 Apr 2022 22:19:21 +0000 (UTC)

    Piotr Wyderski <b...@p...com> wrote:

    > Jaką szansę? Przecież nie zbanuję go za jeden nudny filmik. :-)))

    Ale np. mógłbyś odsubskrybować :)

    > Owszem, jest wyjątkowo arogancki, ale od kiedy paskudny charakter jest
    > przeszkodą w posiadaniu racji? "Nie lubię go, więc się myli?" Ejże...

    Nie, absolutnie nie. Chodzi mi o nieumiejętność przyznania się do błędu.
    Boję się słuchać ludzi, którzy brną w zaparte nawet jeśli wiedzą, że nie
    mają racji, i zaczynają stosować pozamerytoryczne argumenty, bo ich ego
    jest dla nich ważniejsze od prawdy.

    Nie mówię, że tak jest w tym przypadku, bo nie oglądałem go na tyle, żeby
    wyrobić sobie opinię, ale czerwona lampka mi się zapaliła.

    > To też prawda, ale równie bez związku z jego fantastyczną znajomością
    > fizyki. Nie puszczam go sobie wieczorami celem przypomnienia podstaw
    > molestowania. :-)))

    To prawda, wspomniałem o tym tylko, bo z tym mi się kojarzy :)

    > Ja nie mam problemu z tym, że ktoś mógł być jednocześnie ludobójcą i
    > wirtuozem skrzypiec, jeśli tylko zadbano, by zadyndał na stryczku za
    > swoje osiągnięcia pozamuzyczne. Cancel culture to wydestylowane zło.

    Tak samo uważam. To tak, jakby nagle przestać puszczać Jacksona z powodu
    oskarżeń, które na niego padły (a nawet niechby były prawdziwe i by zapadł
    wyrok, to nadal nie jest powód do usuwania jego dorobku).

    > Dla mnie niemal całość jego produkcji jest ciekawa, choć kursy 8.02 i
    > 8.03 w szczególności. Ben Yaakova też sobie dorzuć do listy -- wyjątkowa
    > dawka merytoryki, jeśli tylko uda Ci się nie zasnąć w wyniku hipnozy.

    Przejrzę, choć widzę, że jest co oglądać :) I podzielę się tym, facet
    bardzo przystępnie tłumaczy.

    https://www.youtube.com/c/ParthGChannel/videos (fizyka)

    ...i w sumie też tym:

    https://www.youtube.com/user/TechnoblogCW/videos (elektronika retro)

    https://www.youtube.com/playlist?list=PLFJuMxItjNbDi
    FN8oXbNC1wsuCXtKN90K
    (elektronika z PRLu; człowiek zresztą z Usenetu, pisywał na
    pl.rec.foto.cyfrowa jako Janko Muzykant)

    https://www.youtube.com/c/Przeka%C5%BAnikownia/video
    s (przekaźniki, stare
    windy)

    https://www.youtube.com/user/YeanyScience/videos (nauczyciel fizyki,
    ciekawe eksperymenty)

    https://www.youtube.com/c/BenEater/videos (elektronika i programowanie)

    https://www.youtube.com/c/PracticalEngineeringChanne
    l/videos (inżynieria,
    głównie związana z wodą, ale nie tylko)

    https://www.youtube.com/c/TechnologyConnections/vide
    os (różne rzeczy
    związane z szeroko pojętą technologią)

    Mojego kanału nie chcę wrzucać, bo na razie nie ma czym się chwalić, ale
    w sumie niech będzie.
    https://www.youtube.com/channel/UCfe983pckjOtoFBIJ6U
    MIGg/videos

    --
    Panie doktorze, każdej nocy śnią mi się nagie dziewczęta, jak wbiegają
    i wybiegają z pokoju.