  • Data: 2022-10-12 01:39:38
    Temat: Re: Ekspres do kawy i glony w zbiorniku
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-10-11, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Te tansze nie maja przeplywomierza a tez dobrze odmierzaja.

    Albo nie miałeś jakiejś znaczących różnic w kawie.

    > Pompa w zaleznosci od konstrukcji - jak np tlokowa, to jeden obrot
    > musi przepchnac iles cieczy.

    Tez można, ale np. przy tej tłokowej, to będziesz miał albo jakieś
    zawory/mechanizmy popuszczające, albo inny mechanizm zapobiegający
    przeciążeniu silnika. W tym pierwszym przypadku nie zmierzysz dobrze, w
    tym drugim, usłyszysz, tzn. pompa zostanie wyłączona. Tak się dzieje?

    W sumie taki prosty mechniczny przepływomierz to nie jest żaden koszt,
    ale nie wiem jak to to sobie będzie radzić z kamieniem przy takich w
    sumie małych przepływach.

    --
    Marcin