  • Data: 2022-10-13 19:46:27
    Temat: Re: Ekspres do kawy i glony w zbiorniku
    Od: PeJot <P...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.10.2022 o 18:48, J.F pisze:

    > Rozbiore, to zobacze, ale mozesz miec racje.

    Te

    http://www.spaw-serwiscz.pl/pub/CEME,%20ULKA%20-%20p
    ompy%20solenoidowe.pdf

    są rozbieralne. Nawet można kupić zestaw naprawczy ( choć nie wydaje mi
    się to sensowne ).

    > No to mamy dwa problemy:
    > -naped jest "elastyczny" i jak wzrosną opory to mniej przepompuje,
    > -skad to u mnie to zmiejszanie buczenia? Juz nie pamietam - tylko
    > glosnosc spadala, czy takze "czestotliwosc"?

    Wystarczy że dłuższy czas pracowała bez wody.

    > Chyba tez czestotliwosc.
    > A solenoid zasilany z sieci 50Hz?

    Tak, ale przez *diodę*. Dioda jest zatryśnięta w korpusie solenoidu.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza