  • Data: 2022-10-13 18:48:29
    Temat: Re: Ekspres do kawy i glony w zbiorniku
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 13 Oct 2022 15:38:42 +0200, PeJot wrote:

    > Dla informacji: pompy w ekspresach są tłokowe, z napędem przez solenoid.
    > I zwykle towarzyszy im prosty bezpiecznik termiczny.

    Rozbiore, to zobacze, ale mozesz miec racje.

    No to mamy dwa problemy:
    -naped jest "elastyczny" i jak wzrosną opory to mniej przepompuje,
    -skad to u mnie to zmiejszanie buczenia? Juz nie pamietam - tylko
    glosnosc spadala, czy takze "czestotliwosc"? Chyba tez czestotliwosc.
    A solenoid zasilany z sieci 50Hz?

    J.