  • Data: 2017-12-15 00:34:39
    Temat: Re: Elektryczność a środowisko
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek S" <p...@s...com> napisał w wiadomości
    news:p0uk73$lft$1@node1.news.atman.pl...

    > Tu bez zmian. M.in. Ty :-D

    Nawet wypierdzą się nie za swoje...
    Podobno to się "podatki" nazywa...

    > Niewielkie pole do popisu masz gdy czas ładowania wynosi np. 15h dla
    > małego wypierdka, który praktycznie rozładuje się do zera w drodze do i z
    > pracy, w szczególności zimą.
    >
    > Pamiętaj, że auta to jedno. Płyty ceramiczne zeżrą więcej.

    No właśnie, konsumpcja, konsumpcja... Coraz więcej żreć i grubieć (tak,
    mówię cały czas o prądzie etc), samonapędzające się koło, aż je siła
    odśrodkowa w końcu rozsadzi.

    > Stąd moje obawy.

    Ale o rząd (jakibądź na świecie) nie bój, już niejaki niedorzecznik wtorkowy
    Josek U. rzygnął, że rząd się jakos wyżywi.

    > A pewnie, ze świeczka to efekt cieplarniany, szczególnie przy większej
    > ilości :-D

    Niezależnie, na ile promili składa się to na ostateczny rezultat, czy 100,
    czy 0.01 o/oo, zaraz się znajdzie jakiś nawiedzony jebgopierdolista... wróć,
    ekoterrorysta, co albo wprost powie, że świeczki, wytwarzając CO2, wywołują
    efekt cieplarniany (o, już urosło o 0.001 stopnia na rok), czy np. że ich
    wyziewy narażają środowiska żółtoboka czarnobrzegiego (czy inna nazwa, jaką
    sobie dowolnie wymyślą), podczas, gdy miliony lat przed nami jedne gatunki
    się pojawiały, inne bezpowrotnie ginęły (daleko nie szukając, nasz tur -
    BTW. wiecie, że nie istnieje formalnie takie zwierzę, jak krowa? Uważa się,
    że w takiej postaci przetrwał tur i to jego udomowiona odmiana określana
    jest jako krowa, zwierzę formalnie nie istniejące jako gatunek...) i świat
    jakoś przetrwał.
    Co do świeczki - trochę trudno się grzać przy niej, bez ryzyka zakopcenia.
    Jeszcze nie spotkałem takiej, co by w ogóle nie kopciła. A łapki, to mi
    łatwiej przy laptopie grzać, jak odpalę coś mocniejszego, to zaraz wiatrak
    wyrzyguje gorąco (M4400 znany jest z tego, że się dość mocno grzeje
    obciążony) i nie muszę kaloryfera włączać, by palce rozgrzać, poza tym, źle
    znoszę nadmiar ciepła.

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.