  • Data: 2018-11-02 16:18:31
    Temat: Re: Elektryki gorsze czy lepsze dla środowiska
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    W dniu czwartek, 1 listopada 2018 22:34:15 UTC+1 użytkownik Marek S
    napisał:

    >Kiedys bylo walkowane na ktorejs grupie. Od kopalni do koła
    >lokomotywy elektrycznej wychodzilo pi*oko 30%. Czyli podobnie jak
    >benzyna.

    >To tlumaczy nikle ruchy elektryfikacyjne i relatywnie nieduza roznice
    >w cenie przy grzaniu pradem, gazem, weglem, drewnem.
    >Bo roznice sa ale nie zabijajace.

    Akurat nie tlumaczy.
    Albo palisz tone wegla w piecu, albo grzejesz pradem, a elektrownia
    spala 3t.

    Chyba, ze masz pompe ciepla.
    Albo elektrownia jest w miescie i ogrzewa pol miasta.

    Niestety - zazwyczaj nie jest.

    J.