  • Data: 2023-03-22 16:57:48
    Temat: Re: Elektryki jako bat na zlodziei
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 22 Mar 2023 16:19:31 +0100, Cavallino wrote:

    > To co Ty nazywasz tematem do zaniepokojenia, ja nazywam pseudopretekstem
    > dla hejterów, albo lamerów nie znających tematu, za to przez hejterów
    > straszonych...

    Latwo tak pisac, jak sie nie ponosi odpowiedzialnosci.
    Komis otwórz z używanymi elektrykami :-)

    > Obejrzy sobie film, to będziesz wiedział.

    Nie wiedzą.
    szacunkowo 5% ?

    > Nie interesuje mnie to - nie zamierzam dłużej auta trzymać.
    > Sam napisałeś jaka jest długa....

    > Baterii też to dotyczy?

    Tak wyczytałem.
    Ale przeciez to ty znasz gwarancje wiekszosci producentow :-)

    > No właśnie.

    No ale skoro to takie fajne auto ... trzymac długo, czy po 5 latach
    pchnąc dalej i kupic nowe, z nową gwarancją :-)