    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Elektryki się wcale nie palą i są bezpieczne
    Date: Wed, 31 May 2023 16:40:52 +0200

    Wed, 31 May 2023 15:18:05 +0200, J.F

    > Jakby sie zaden samochod nie zapalił, to by zakazu nie było :-)

    Spaliniaki płoną powszechnie od wieku i zakazu nikt nie wprowadził i nie
    wprowadzi, bo to tak pospolite, a i lobby dba aby nic spaliniakom nie
    zaszkodziło.

    > Ale widac piesi w Londynie są zwolnieni z myślenia.
    > Siebie testowałeś w Londynie, czy tylko w Polsce?

    To Londyn ma jakieś konkretne porównanie do Polski? Jeździłem niedawno, i
    to własnie ELEKTRYKIEM, po Blackpool i Bournemouth. Byłem zaskoczony jak
    ludzie się boją wchodzić na ulice, nawet jak im się ustępuje drogi (bo np.
    korek za przejściem i nawet nie bardzo było gdziep pojechać). I znowu, nikt
    mi pod koła nie wpadał, czyli nijak się Anglia od Polski nie różniła
    szczególnie.

    > Po prawdzie - ja mieszczuch, troche uważam na samochody, jak idę
    > pieszo.
    > Ale jak jestem w jakiejś wsi czy miescinie wczasowej,
    > pieszo, to cała ulica moja. Ruch tam przeciez niewielki :-)

    > Ale widać jak chodzą. Zupełnie nie zwracają uwagi.

    Nie wiem ile razy trzeba to jeszcze będzie powtórzyć. Nie zwracają uwagi
    WCALE, nawet na hałasujący z daleka motocykl, "humowanie" elektryka jest
    wielokrotnie cichsze, ergo, na clnuj jest potrzebne.

    --
    Pozdor
    Myjk