eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipFatalna jakość obsługi klienta w Netii › Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: grzesiek <p...@z...to>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
    Date: Fri, 16 Oct 2009 00:10:41 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 45
    Message-ID: <hb87ag$3rb$2@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <hb07d7$qpp$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: btj249.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1255645329 3947 83.29.155.249 (15 Oct 2009
    22:22:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 15 Oct 2009 22:22:09 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (X11/20090822)
    In-Reply-To: <hb07d7$qpp$1@news.task.gda.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:90417
    [ ukryj nagłówki ]

    Witaj,

    Mateusz Kosibowicz pisze:
    > Pytanie związane z przenoszeniem się z TP do tytułowej Netii.
    > Pomimo zapewnień o przełączeniu na innego operatora we wskazanym terminie od tego
    czasu
    > telefon przestał działać, a linia sprawia wrażenie martwej.
    >
    > Problem jest o tyle istotny, że "konsultanci" na infolinii netii polecają jedynie
    resetować modem,
    > a w ostateczności zgłosić awarię (jednak pod tym "numerem" nikt nie odbiera).
    Ciężko jednak
    > dzwonić wciąż do nich w różny sposób i płacić za to, w szczególności że telefon,
    który to powinni
    > oni dostarczyć nie działa.
    >
    > Zna ktoś inny, działający sposób zgłoszenia awarii w netii?
    > Ewentualnie jak sprawdzić, czy TP zrealizowała to co do niej należało przy zmianie
    operatora
    > (dodzwonienie się do netii jest niemal niemożliwe)?

    IMHO: błąd, duuuży błąd z tymi przenosinami. Jak jeszcze możesz to wynoś
    się z powrotem do TP. Moje doświadczenia (wbrew temu co pisze Ghost)
    wskazują na to, że choć może TP daleko do ideałów to Netii jednak
    jeszcze dalej do TP.
    Parę kwiatków z moich ciężkich bojów z netią (o dodzwonieniu się tam
    nawet nie wspominam):
    - sprawdzenie parametrów linii trwa w netii dwa tygodnie z okładem (dla
    porównania w TP około minuty);
    - jak już mają wyniki to nie są w stanie ich zinterpretować (konsultanci
    nie mają pojęcia co to tłumienie, snr, nie znają wartości granicznych a
    jak im już wszystko powyjaśniasz to ich zdaniem gdy wartość graniczna
    snr to 6 a u ciebie jest 4 to dobrze);
    - załatwienie najprostszych spraw ciągnie się tygodniami, giną im pisma
    wysłane poleconym, wysłane faksem (to tak apropos Twojego pytania o
    działający sposób zgłoszenia awarii) i generalnie bez UKE nic (prócz
    oczywiście podpisania umowy i otrzymywania faktur) tam nie załatwisz;
    - jak już uda Ci się dodzwonić na ichniejszą infolinie to spodziewaj się
    obietnic bez pokrycia: że jutro przyjedzie technik, że zadzwoni do
    Ciebie kierownik itp itd... oczywiście firma telekomunikacyjna nie jest
    w stanie zawiadomić swojego klienta że technik jednak nie przyjedzie,
    mityczny kierownik też oczywiście nigdy nie dzwoni...

    Generalnie netia to spód dna i 120 metrów mułu... Kiedyś sądziłem, że
    nie ma gorszej firmy niż Poczta Polska, Netia wyprowadziła mnie jednak z
    błędu.

    Pozdrawiam i powodzenia w ciężkich bojach

    Przechodzień

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: