  • Data: 2009-06-30 19:03:41
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat...
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości
    news:5mmk45d043p0btujsbdlq52agm0i6pcuja@4ax.com...

    > czemu pojedynczych ?
    Bo policjant zeznawal, ze oddawal pojedyncze strzaly.

    > W zaleznosci od broni, 7 szt to z pol sekundy ogniem ciaglym. A zeby
    > strzelac krotkimi seriami (powiedzmy po 3-4 kule) to trza miec
    > doswiadczenie i praktyke, czego mu RP nie zapewnila.
    Wlasnie i ponadto jesli trzymac sie jego zeznaniom to oddawal pojedyncze
    strzaly. Jesli wg Ciebie sekunde zajelo mu zlozenie sie do strzalu a pozniej
    po 2 sekundy na przycelowanie, to robi sie ile? Po oddaniu przedostatniego
    to juz jest 14 sek plus 2 na zlozenie, Po 16 sek to motor juz jest kurewsko
    daleko. Policzcie dokladnie jak daleko. Trafil bys?

    > Jesli mial wyjeta bron to jakas sekunde, moze dwie na zlozenie i
    > celowanie.
    Wlasnie jw.

    > Dlatego pewnie nie trafil go z kolo tylko w lydke i plecy.
    A po takim czasie IMO nawet nie powinien probowac. Jesli byly tam radiowozy
    to powinni go po prostu scigac.

    > Nie wiem jak w tej broni ktora mial sie przestawia tryb ognia, w
    > kalaszu masz jedna wajche do zabezpieczania i zmiany trybu ognia.
    No i szczescie, ze nie wywali 30 naboi w panice.

    > Czasem mozna, czasem nie. Tym razem gosc uciekl radiowozom co go
    > gonily i zaczal jechac nazad w strone policjanta.
    No ale to byla oblawa na groznych bandytow. Zakladasz, ze nie bylo innych
    policjantow w poblizu? To tamci na blokadzie mieli szczescie, ze nie trafili
    na prawdziwych.

    > Owszem, ale zdecydowanie bardziej nierozsadne byloby puszczenie luzem
    > typa podejzewanego o napad z uzyciem broni.
    Nikt nie mowi o puszczaniu. Policja powinna miec inne srodki na lapanie
    bandytow niz strzelanie do nich od razu.

    --
    Bartek
    bez czajnika...co dalej?