  • Data: 2009-06-30 20:26:53
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat...
    Od: Arni <a...@N...spam> szukaj wiadomości tego autora

    Qlfon pisze:

    > Chcial zdawac do szkolki policyjnej....

    to mogl sie wprawiac w przestrzeganiu prawa juz wczesniej, np nie
    jezdzac bez uprawnien. A jak zaryzykował to powinien przyjac wpadke po
    mesku na klate. A tak dostał jak tchórz - w plecy. Dzieki za takiego
    policjanta. Potem on komus ze strachu tez by strzelił w plecy.
    Czlowiek nie majacy nic na sumieniu nie ma powodu uciekac przed policją.
    A juz na pewno przedzierac sie przez blokade widzac niebieskich z długą
    bronia i ewidentnie na kogos polującą.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"