  • Data: 2009-06-30 19:51:10
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat...
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Czerwinski" <...@...z.pl> napisał w wiadomości
    news:h2d144$7ii$1@news.onet.pl...
    > Zasady użycia broni w resorcie są podobno dwie:
    > Broń Boże nie użyć
    > Broń Boże nie zgubić.

    No cóż, musze wyleźć z wora niestety:-) Arni, Gildor - siemka:-)

    > A jak gliniarze będą woleli dać się zabić niż odpiąć kaburę, to dopiero
    > będzie syf, przychylam się do tej części wypowiadających się.

    Tu omawiamy konkretny przypadek. Psy miały przekaz radiowy, że gdzieś tam
    dwóch łebków okradło sklep i uciekają na motorku. Powiedziane: dwóch, podane
    jakieś krótkie rysopisy, w co byli ubrani. Złodzieje. Nie mordercy. Za
    okradzenie sklepu nie zabija się młodego chłopaka. Niewspółmierna kara do
    winy. To nie była blokada, w której czekali na mordercę. Wtedy owszem -
    zajebać od ręki, oszczędności w kasie państwowej na proces itd. Tu zabili
    chłopaczka niewinnego. Nawet jakby to był ten który ukradł, nadal nie
    zasługiwał na czapę. Konkluzja: wina konkretnego pojedyńczego jebanego psa,
    który w średniostresującej sytuacji nie umiał się zachować. Dał pizdy na
    całej linii. Został skurwysynem mordercą. Gdybym był ojcem tego chłopaka,
    gwarantuję, że bym chuja odnalazł i zabił. I nie ma tu co mówić o tym co
    policja zrobi, zrobiła co miała zrobić. Jak już tu kiedyś pisałem, cała ta
    jebana instytucja jest w tym kraju nikomu niepotrzebna. Może tylko niektórym
    posłom, żeby im makdonaldsy przywozić. I tylko po to. Te skurwysyny nigdy
    nikomu nie pomogą, jebią tylko mandaty, jak człowieka okradną, to nawet
    chuje dypy zza biurka nie ruszą, sprawy umarzają ze względu na niewykrycie
    sprawcy, chociaż cała dzielnica wie kto co i gdzie zajebał. Powinno się
    takiego chuja mordercę powiesić na środku rynku w tym Chodlu, zrobić przy
    tym grilla, nachlać się a po dobrej zabawie spalić tamtejszy komisariat...
    Dla tych co tak chwalą Amerykę, amerykańskich psów i tamtejsze prawa/zasady.
    To chory kraj, chore prawo, pojebani ludzie. Komu się to prawo tak podoba???
    Ręka w górę. Tam za to że podjedziesz do kurwy stojącej na ulicy - idziesz
    siedzieć, kąpiesz własne dziecko/niemowle i myjesz je gołą ręką, bez
    rękawicy - idziesz na 20 lat do pierdla za molestowanie, jedziesz samochodem
    w którym, pasażer pije piwo, lub na podłodze samochodu leżą puszki po
    piwie - masz przejebane, lądujesz w areszcie, itd itp. To nie jest kraj dla
    normalnych ludzi. Tam żyją same pojeby. Ameryka jest 50 lat za europą - jest
    tam syf i mogiła. Tam budowa autostrady wygląda tak: zapierdala 500
    czarnuchów z deskami i rozprowadzają świeżo wylany beton, zero maszyn -
    ręcznie zapierdalają jak w jakimś Laosie. Kurwa, kto tu jeszcze chwali ten
    pojebany kraj???

    Pozdrawiam wszystkich.
    Wasz ulubiony:

    --