    From: gadacz <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Firma Generali nie chce wypłacić odszkodowania - pomoc
    Date: Wed, 23 Mar 2011 23:12:38 +0100

    W dniu 2011-03-23 21:58, . pisze:
    > Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
    > Mamy ubezpieczony samochód w firmie Generali (OC i AC).
    > Ostatnio skradziono nam kołpaki i podrapano samochód (długa rysa z boku).
    > Żona zgłosiła szkodę 2 dni po fakcie na Policje i do ubezpieczyciela.
    > Po kilku dniach i wizycie rzeczoznawcy ubezpieczyciel odpowiedział że, w
    > związku z tym że szkoda została zgłoszona za późno, nie wypłaci
    > odszkodowania.

    mają poniekąd rację, ponieważ czas na zgłoszenie szkody to 24h,
    takie praktyki nie tylko Generali stosuje.

    Niestety nie mam OWU AC Generali pod ręką, wiec ciężko mi do czegoś się
    odwołać.
    Niemniej jednak możesz spróbować napisać odwołanie od decyzji TU,
    uzasadniając, dlaczego szkoda została zgłoszona w późniejszym terminie.

    pozdrawiam
    gadacz