    From: s...@o...pl
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury?
    Date: Fri, 05 Mar 2010 01:15:22 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Legendarny silnik KL Mazdy. Powinien być na zatrzaski, by szybciej można
    > było go wyciągać do remontu.

    Serio taki nietrwały?? A mówią że japońce mają dobre silniki. Czy kończą się
    przy 200 kkm?

    http://moto.allegro.pl/item934319660_ford_probe_ii_2
    _5_v6_pelna_opcja_skora_okazja.html

    > Nie ma klimy! Kiedyś miał - jej odbudowa może kilka tysięcy kosztować.

    > Jasne. Instalacja II gen do KL. Ta już ma rurę filtr-kolektor ulepioną z
    > taśmy klejącej. Po przepływomierzu nie ma nawet wspomnienia.

    Nawet nie myślałem o II gen, tylko sekwencja.

    > Mi silnik F2 w maździe 626 (R4 2.2L 12V) wciągał 10l LPG w trasie, 13 w
    > mieście. Benzyny nie wiem, bo mazdy z instalacją II gen. (Ford Probe to
    > mazda MX-6) nie jeżdżą na benzynie z definicji: pierwszy strzał załatwia
    > przepływomierz i jest po zabawie.

    Kiepskie to miasto było. Ale silnik ekonomiczny. 10 litrów to zwykła trasa a nie
    hiper-oszczędnie?