  • 91. Data: 2023-08-15 19:27:07
    Temat: Re: FreestyleLibre -- tylko trochę ;) OT
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.08.2023 o 18:35, J.F pisze:

    > No i gdzie widzisz problem, aby je udostepnil innym aplikacjom
    > bezposrednio?

    Taki przykład Ci podam (bez zegarka, bo to za trudne dla Ciebie).
    Zainstaluj SH na Xiaomi i zobacz czy liczy kroki, cokolwiek. Nie? Ojeju,
    dlaczego?

    Zainstaluj Google Fit i co? Liczy jednak kroki, wyczuwa trening i działa
    poprawnie na każdym telefonie?

    Zainstaluj inne apki i też działają. Dlaczego Samsung Health, nie działa
    na Nokii czy Hujawieju?

    No, i tutaj musisz zainstalować sobie do Xiaomi ZEPP, potem SC a na
    końcu SH, żeby dane z ZEPP lądowały w SH. A wpizdu z tym SH, niech sobie
    Szajsung tym ryby karmi :]

    Teraz dotarło?

    Tak nawiasem, skąd użytkownik iPchonewatch wie że jest południe? Bo mu
    się bateria skończyła, podobnie jest z Szajsungiem. Mogą tylko
    wypierdalać :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 92. Data: 2023-08-17 15:24:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Aug 2023 19:27:07 +0200, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

    > Taki przykład Ci podam (bez zegarka, bo to za trudne dla Ciebie).
    > Zainstaluj SH na Xiaomi i zobacz czy liczy kroki, cokolwiek. Nie? Ojeju,
    > dlaczego?

    Ale jak pisałem o Health Connect, nie SH.

    > Zainstaluj Google Fit i co? Liczy jednak kroki, wyczuwa trening i działa
    > poprawnie na kaĹźdym telefonie?
    >
    > Zainstaluj inne apki i też działają. Dlaczego Samsung Health, nie działa
    > na Nokii czy Hujawieju?

    Alez działa.
    https://www.androidauthority.com/mi-band-samsung-hea
    lth-3246266/

    Tylko kroki z miopaski, nie z telefou.

    Nie, zebym polecał taką kombinacje, ale widac do czego to słuzy.

    I zobacz
    https://g.co/android/CompatibleWithHealthConnect
    https://play.google.com/store/apps/collection/promot
    ion_all__health_connect

    Lista nie jest imponująca, ale to dopiero rok rozwoju.

    I co ja tam widzę w szczegolnosci ... Dexcom G6.

    > No, i tutaj musisz zainstalować sobie do Xiaomi ZEPP, potem SC a na
    > końcu SH, żeby dane z ZEPP lądowały w SH. A wpizdu z tym SH, niech sobie
    > Szajsung tym ryby karmi :]
    >
    > Teraz dotarło?

    Ale jesli nie lubisz SH, to przeciez nie trzeba uĹźywac.
    Dlatego HC juz sie nie nazywa Samsung.

    Co prawda na razie na liscie jeszcze zadnego zegarka nie widze.

    > Tak nawiasem, skąd użytkownik iPchonewatch wie że jest południe? Bo mu
    > się bateria skończyła,

    Jak nie gadasz przez LTE, to do wieczora powinien wytrzymać :-)

    J.

  • 93. Data: 2023-08-17 15:58:36
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 17.08.2023 o 15:24, J.F pisze:

    > Ale jak pisałem o Health Connect, nie SH.

    Z SH też nie działa z telefonem ale taki Google Fit działa.

    > Alez działa.
    > https://www.androidauthority.com/mi-band-samsung-hea
    lth-3246266/

    > Tylko kroki z miopaski, nie z telefou.

    Co mi wyskakujesz jak mysz z pizdy z opaską? Piszę o telefonie. Działa?
    Nie, nie działa.

    > Nie, zebym polecał taką kombinacje, ale widac do czego to słuzy.

    Gównopodobne. Nachuj mi takie gówno, skoro mam dedykowaną apkę producenta?

> [...]
    > https://play.google.com/store/apps/collection/promot
    ion_all__health_connect

    > Lista nie jest imponująca, ale to dopiero rok rozwoju.

    Sroju.

    > I co ja tam widzę w szczegolnosci ... Dexcom G6.

    > Ale jesli nie lubisz SH, to przeciez nie trzeba używac.
    > Dlatego HC juz sie nie nazywa Samsung.

    Bo to jest kurwa "plugin/wtyczka" a nie program do obsługi "zdrowia".

    Cały czas pierdolisz że HC zastąpi SH. Jak? skoro to wtyczka a nie
    program w sensie wyświetlania danych?

    > Co prawda na razie na liscie jeszcze zadnego zegarka nie widze.

    Bo to gówno. Nawet widzisz, nie wiesz...a czekałem kiedy błyśniesz
    wiedzą. Zegarki/opaski mają swoje unikatowe ID, które jest niedostępne
    dla innych apek. Zawsze musi być apka producenta/inicjująca.

    Ech, rozmowa bez sensu, skoro innych zależności też nie znasz :/

    > Jak nie gadasz przez LTE, to do wieczora powinien wytrzymać :-)

    Zachwycanie się gównami.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 94. Data: 2023-08-17 17:22:36
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Zachwycanie się gównami.

    Nie wydaje mi się, żeby z tekstu wynikał jakiś zachwyt JF nad tym gównem.
    Apple, firma amerykańska, produkuje przecież głównie dla Amerykanów.
    W związku z tym, musi to być sprzęt wyjątkowo idiotoodporny. A co za tym
    idzie, to producent decyduje o potrzebach użytkownika. Coś za coś.
    Ale trzeba przyznać, że marketing mają doskonały. :)

    --
    -
    Akarm

  • 95. Data: 2023-10-10 14:56:17
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    czwartek, 10 sierpnia 2023 o 15:15:53 UTC+2 Akarm napisał(a):
> [...]

    Od kilku (a może nawet kilkunastu?) dni, grupy polskich użytkowników otrzymują
    partiami możliwość uaktualnienia LibreLink. U mnie ta aplikacja zaktualizowała się
    dzisiaj. CGM zacznie działać po aktywacji nowego sensora, lub po ponownej instalacji,
    ale wiążącej się z utratą w aplikacji wcześniejszych wyników badań.

    --
    -
    Akarm

  • 96. Data: 2023-10-26 20:44:15
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 10.10.2023 o 14:56, Akarm pisze:

> [...]
    ale wiążącej się z utratą w aplikacji wcześniejszych wyników badań.

    W sumie liczyłem na coś więcej...a nie na takie "gówno". Mogli by dać
    chociaż widget, żeby nie odpalać apki celem spojrzenia na wynik. Na
    dodatek jest to jednak niestabilne (ludziny piszo na FB) i gubi
    połączenie BT.

    Wróciłem do Diaboxa, który ewoluował od tamtego czasu i nie dość, że ma
    od zawsze "pływajacą" ikonę, więcej możliwości ustalania poziomów,
    ładniejszą grafikę to jeszcze powiadomienia na opasce lepiej działają.

    Problem tylko taki, że lekko drenuje baterię. Liczyłem na to, że LL po
    aktualizacji będzie bardziej user friendly i mógłbym zrezygnować z
    Diaboxa. Niestety nie.

    Nie rozumiem, jak można w LL tak spierdolić po takim czasie takie proste
    funkcje.

    Co jeszcze głupie, to jeśli odinstalujesz apkę LL i zainstalujesz
    ponownie to aż do zmiany sensora nie będzie CGM...bo jebnięta apka
    twierdzi, że sensor był aktywowany z innej.

    (czyli to co wcześniej pisałem na temat aktywacji sensora).
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 97. Data: 2023-10-29 10:45:10
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    czwartek, 26 października 2023 o 20:45:05 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):

    > W sumie liczyłem na coś więcej...a nie na takie "gówno". Mogli by dać
    > chociaż widget, żeby nie odpalać apki celem spojrzenia na wynik.

    Nie. Nie "chociaż"
    Przede wszystkim!
    Taki widżet jest tak oczywisty, ze aż nie ma sensu o nim wspominać. Nie rozumiem, co
    się stało, że tak podstawowej rzeczy nie ma?
    Gimnazjaliści, gdyby im zlecić napisanie takiej aplikacji, pewnie zrobiliby ją
    funkcjonalniejszą.

    > Na
    > dodatek jest to jednak niestabilne (ludziny piszo na FB) i gubi
    > połączenie BT.

    Bredzą.
    Po prostu bredzą.

> [...]
    >
    > Problem tylko taki, że lekko drenuje baterię. Liczyłem na to, że LL po
    > aktualizacji będzie bardziej user friendly i mógłbym zrezygnować z

    Ja podobnie. Nadal korzystać muszę z xDrip+ oraz z Juggluco.
    Skorzystałem z dzisiaj kończącej się promocji na Samsung Galaxy Watch 5 Pro i kupiłem
    za 900 zł, czyli za kwotę już akceptowaną.

    Ale nie daję rady z zainstalowaniem na zegarku aplikacji spoza sklepu, nie jestem
    mocarzem informatyki. Pieprzy mi się coś z portem. Zamiast czterech piątek po adresie
    IP pokazuje mi się pięć innych cyfr, różnych przy każdej próbie. :/

    > Nie rozumiem, jak można w LL tak spierdolić po takim czasie takie proste
    > funkcje.

    Całkowita racja.

  • 98. Data: 2023-10-31 00:15:37
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 29.10.2023 o 10:45, Akarm pisze:

> [...]
    co się stało, że tak podstawowej rzeczy nie ma?
    > Gimnazjaliści, gdyby im zlecić napisanie takiej aplikacji, pewnie zrobiliby ją

    Wydaje mi się (nie muszę liczyć do trzech aktualizacji)...że chodzi jak
    zwykle o kasę. Mogli by zrobić płatną, lepszą apkę. Sądzę że niebawem to
    nastąpi :)...ale są też inne drogi, chociaż LL idzie tutaj "pod górkę".
    Dlaczego? Obecna apka kłóci się z BT innych apek...a to ciekawe. Nie
    można już pobrać oficjalnie starej wersji...gdzie dało się to wyłączyć
    bo to koreluje z lokalizacją. OK, ja sobie poradziłem ale reszta?

    > Bredzą.
    > Po prostu bredzą.

    Nie, u mojej żony (ona jest beneficjentem (Cuk typ1) też występuje ten
    błąd. Nawet po odinstalowaniu innych apek korzystających z BT .

    > Ja podobnie. Nadal korzystać muszę z xDrip+ oraz z Juggluco.
    > Skorzystałem z dzisiaj kończącej się promocji na Samsung Galaxy Watch 5 Pro i
    kupiłem za 900 zł, czyli za kwotę już akceptowaną.

    Ja mam inne rozwiązania, bardziej uniwersalne. Nie podoba mi się w ogóle
    interfejs w/w. Nie dość że toporny to dla mnie i żony, nieakceptowalny.
    Odstraszające GUI. Ble. Diabox jest ładny. Wystarczy go rozwinąć lepiej.

> [...]
    IP pokazuje mi się pięć innych cyfr, różnych przy każdej próbie. :/

    Bo nie o IP chodzi ale o MAC adress :)

    > Całkowita racja.

    Czekam na zdechnięcie sensora, żeby dalej dziubać...nosz kurwa!
    BTW, to specjalna opcja tych kurwiów, żeby nie można było experymentować
    w sensie aktywacji sensora. OK, możesz ale następny czujnik i kasa leci.

    Tak, wiem (Ty nie wiesz), ze producent "zaszył" aktywację w szyfrowanej
    treści... To co wcześniej pisałeś o aktywacji sensora z innej apki,
    podtrzymuję. Pisałeś brednię.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 99. Data: 2023-11-01 02:05:24
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    wtorek, 31 października 2023 o 00:16:06 UTC+1 LordBluzg(R)?? napisał(a):

    > Nie
    > można już pobrać oficjalnie starej wersji...

    Można, przecież na wszystkich grupach/forach podpowiadają, skąd pobrać i jak
    zablokować automatyczne aktualizacje.

    > ja sobie poradziłem ale reszta?

    A reszta (ta reszta, która nie ma pojęcia o aplikacjach spoza sklepu Google),
    korzysta z podpowiedzi.

    > Nie, u mojej żony (ona jest beneficjentem (Cuk typ1) też występuje ten
    > błąd. Nawet po odinstalowaniu innych apek korzystających z BT .

    Chwilowe przerwy są normą, nie tylko dla LibreLink. Wcześniej tego się nie widziało,
    no bo jak? Wtedy całą historię pobierało się wyłącznie przy skanowaniu.
    W Juggluco otrzymuję zawiadomienia o braku informacji z sensora dość często, odkąd
    ustawiłem alarmy powiadamiające o przerwach dłuższych niż 3 minuty.

    > Bo nie o IP chodzi ale o MAC adress :)

    Nie, nie chodzi o MAC adress.
    Chodzi o IP.

    > To co wcześniej pisałeś o aktywacji sensora z innej apki,
    > podtrzymuję. Pisałeś brednię.

    Zainstaluj Juggluco. Sam się wtedy przekonasz.
    Niektórzy ludzie w ogóle nie używają LibreLink. Wystarcza im wyłącznie Juggluco.
    Zarówno do aktywacji sensora, jak i do wysyłania informacji do LibreView (po
    kontynuację refundacji, bo nie skanują sensora).

    -
    Akarm

  • 100. Data: 2023-11-11 11:40:34
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 01.11.2023 o 02:05, Akarm pisze:

    > Można, przecież na wszystkich grupach/forach podpowiadają, skąd pobrać i jak
    zablokować automatyczne aktualizacje.

    Oficjalnie?

    > A reszta (ta reszta, która nie ma pojęcia o aplikacjach spoza sklepu Google),
    korzysta z podpowiedzi.

    Ja sam znalazłem, żaden problem.
    https://apkpure.com/pl/freestyle-librelink-pl/com.fr
    eestylelibre.app.pl/versions

> [...]
    ustawiłem alarmy powiadamiające o przerwach dłuższych niż 3 minuty.

    Diabox też ma alarm przy braku połączenia ale sam wznawia bez problemu,
    kiedy sensor jest w zasięgu. Przestał jednak to robić przy nowej wersji
    LL i po zgubieniu zasięgu, trzeba było na nowo skanować z NFC, żeby
    odliczanie wróciło. Inna sprawa to LL w nowej wersji i połączeniu z inną
    apką, zaczyna drenować baterię w zastraszającym tempie. Po prostu kłóci
    się o dostęp do sensora, który ma zaimplementowane podawanie danych co 1
    min. Sądzę, że nowe LL mając swój protokół, obecnie inaczej aktywuje
    sensor, niż dotąd.

    > Nie, nie chodzi o MAC adress.
    > Chodzi o IP.

    IP czego?

    > Zainstaluj Juggluco. Sam się wtedy przekonasz.

    Gdyby to nie było tak bardzo obrzydliwe (interface) to może bym używał.
    Nie podoba mi się i tyle. To tak samo jak z Multiplą. Niby jeździ ale
    wygląda paskudnie.

    > Niektórzy ludzie w ogóle nie używają LibreLink. Wystarcza im wyłącznie Juggluco.
    Zarówno do aktywacji sensora, jak i do wysyłania informacji do LibreView (po
    kontynuację refundacji, bo nie skanują sensora).

    Noale refundacja jest tutaj podstawą, czyli LL musi być zainstalowane i
    trzeba skanować również LL.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>