  • Data: 2021-02-01 18:53:23
    Temat: Re: Gadatliwość informacyjna...
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.02.2021 o 18:31, J.F. pisze:

    Pewnie najpierw robisz siku a później ściągasz majty.

    Dlaczego tak sądzę?

    > W jakim sensie?
    > Ze to sluchawka a nie telefon zamienia numer na mowe ?

    A co wyżej napisałem, czytaczu ze zrozumieniem?

    > A jak sobie radza z polskim literami i polskimi nazwiskami ?

    Znacznie lepiej niż Ty ze spacją przed pytajnikiem :]

    > I mowisz, ze jak sie kupi drogą, to nie rozladuje sie, ani odmowi
    > polaczenia, gdy akurat chce sie w samochodzie pogadac ?

    Dlaczego ma się nagle rozładować? Samochodem też jeździsz bez paliwa do
    pracy np?

    > I moze jeszcze wybieranie glosowe dziala dobrze ... po polsku ? :-)

    Opisałem to o 18:22 :) w tym wątku :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>