  • Data: 2021-05-31 13:07:34
    Temat: Re: Galaxy S7 Chyba dojrzałem do ZMIANY
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 31 May 2021 11:56:01 +0100, PiteR wrote:
    > in <news:60b3561b$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>

    > ale nie wierzysz przecież, że hardware się zestarzał?
    > chyba że masz szybsze wymagania od czasu zakupu S7
    > subiektywnie ci się zmieniło.

    Gdzies tam sa jeszcze aplikacje.
    Moze sie rozrosly i teraz za duzo zasobow blokuja.

    Bo aktualizacje systemu ... Samsung dawniej byl niechetny, jedna czy
    dwie tak, a potem ... czas na nowy, lepszy model.

    Gdzies tam jeszcze moga byc apki nieaktualne, ktore teraz usilnie chca
    cos zrobic, a juz nie moga, bo serwer zamkneli.

    Bo miejmy nadzieje, ze Samsung nie nasladuje Apple i nie zwalnia
    systemu po latach celowo ... "zeby zuzyta bateria nadal starczala na
    dlugo" :-)

    J.