  • Data: 2021-05-31 19:15:10
    Temat: Re: Galaxy S7 Chyba dojrzałem do ZMIANY
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-05-29 o 22:58, PiteR pisze:

    > Mam w J5 z 2017 włączone oszczędzanie baterii (czyli proc zwalnia)
    > bo oglądam non stop yotube w pracy a nie mam 230v i nic nie chodzi
    > wolniej.
    >
    > Ostatnio wyp. najnowszego Vibera który zapychał dysk i telefon mulił.
    > Zainstalowałem znowu starego, którego przez pomyłkę skasowałem i jest
    > znowu pięknie.

    Mam właśnie SAMSUNG Galaxy J5 2017 Dual SIM (SM-J530F/DS) + karta
    pamięci, na którą instaluję programy (oczywiście te, które pozwalają się
    instalować na zewnętrznej pamięci). Sam telefon działa znośnie, ale
    brakuje już mu pamięci wewnętrznej i wali komunikatami, że to, czy tamto
    już może nie działać prawidłowo. Nie mogę także zaktualizować aplikacji
    już zainstalowanych, bo system ma za mało pamięci, by je zaktualizować.
    Androida również nie aktualizowałem, bo mi ACR działa, a nowsze wersje
    blokowały nagrywanie rozmów telefonicznych. W Androidzie 10 i 11 już nie
    ma takiego problemu z blokowaniem przez system nagrywania rozmów za
    pomocą różnych aplikacji. Gdy zakupię jakiś nowszy sprzęt to temu
    SAMSUNG-u walnę hard reset i zaktualizuję wtedy system i aplikacje w
    standardzie.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/