  • Data: 2021-05-31 19:46:08
    Temat: Re: Galaxy S7 Chyba dojrzałem do ZMIANY
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.05.2021 o 20:15, _Master_ pisze:
    > Opinia jak opinia: ;-)
    >
    > "Niestety jestem zawiedziony tym zakupem. Przesiadlem sie z Samsunga S7
    > i myslałem że różnica bedzie kolosalna, niestety nie zauwazylem
    > praktycznie żadnej różnicy. Płynność pracy taka sama, oba się nie
    > wieszają. Lepszy aparat, ale S7 tez mial niczego sobie. Niewytłumaczalną
    > tragedią w tym telefonie jest bateria, gdzie przy zwykłym sporadycznyn
    > użytkowaniu bateria wytrzymuje max 2 dni ! Nowa S7 wytrzymywala nawet 6
    > dni, a po 3 latach 3 dni. S10e po 2 latach to chyba pol dnia nawet nie
> [...]

    Ja się przesiadłem z mi5. z jednej strony mogę powiedzieć że jedyną
    zaletą s10e jest szybkość. Nawet aparatowi nie dałbym plusa, bo
    beznadziejnie sobie radzi z czymś cieńkim na pierwszym planie. znaczy
    hustawka, rower słup - jest pomijany, fotografowane jest tło. żaden hdr
    nie pomaga.
    Dwuklik na odbokowanie i zablokowanie - wymaga dodatkowego softu. w
    telefonie jest pierdylion programów kórych nie bardzo można się pozbyć.
    Nawet aktualizacji nie potrafię powstrzymać. płaski ekran, niby większy
    (mi5) to ściema. bo przy normalnych materiałach z yt, albo pozostają
    paski, albo ryje są naciągnięte w poziomie.
    Mimo to nie wrócę do mojego starego, ukochanego mi5. właśnie przez
    szybkość, której staruszek już nie miał. i nie mówię tu o grach, tylko o
    prostym: Nawiguj do domu. s10e potrzebuje sekundę i mówi - dobra,
    jedziemy. mi5 potrzebował sekundy na kapnięcie się ze mówi sie do niego,
    otwarcie programu, pokapowanie się że ma coś wyświetlić, że nie londyn
    tylko bytom. potem wyświetlał tasę i zadowolony czekał nie wiadomo na
    co. po chwili jabkby otrząsał sie z letargu i nawigował. te parę sekund,
    gdy stoję na skrzyżowaniu i nie wiem w którą stronę - to wieki.
    Tak że... jak nie wiesz co wybrać, s10e będzie dobrym wyborem, albo naj
    mniej złym. do mojego wgrałbym lineage, ale się boję co z bankowością.
    wypierdzieliłbym bloatware, ale już wiem że bixbi jest potrzebny do
    skanowania kodów qr.
    uczę się z s10tką żyć.
    ToMasz

    PS
    jak ktoś wgrał, wgra soft azjatycki do nagrywania rózmów - prosze o
    informacje jak telefon działa, jak banki i czy są jakieś wady