  • 101. Data: 2023-08-30 18:38:59
    Temat: Re: Hakowanie infrastruktury za pomocą wyrafinowanych narzędzi
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 30.08.2023 o 15:40, io pisze:

    > Ale do tego, by nie było możliwe wjechanie dwóch pociągów na jeden tor
    > służy inny system.

    Ten spod Szczekocin? Tak, słyszałem o nim.

    > Na świecie jest koncepcja odejścia od GSM-R na rzecz zwykłego. :-)

    Zwykły czy niezwykły, ważne żeby rosyjski hymn go nie zakłócał.

  • 102. Data: 2023-08-30 20:07:24
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 30/08/2023 16:09, io wrote:
    > Ale, że co?

    Że będzie GSMStop.

  • 103. Data: 2023-08-31 09:35:40
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 30.08.2023 o 15:40, io pisze:
    > Ale do tego, by nie było możliwe wjechanie dwóch pociągów na jeden tor
    > służy inny system.

    Do wszystkiego jest system i dopóki wszystkie systemy działają poprawnie
    to radio-stop nie jest potrzebny.

    --
    SW3

  • 104. Data: 2023-08-31 19:36:43
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 30.08.2023 o 20:07, heby pisze:

    > Że będzie GSMStop.

    To przecież jak by nie było może się przerwać.

  • 105. Data: 2023-08-31 19:49:00
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 31.08.2023 o 09:35, SW3 pisze:

    > Do wszystkiego jest system i dopóki wszystkie systemy działają poprawnie
    > to radio-stop nie jest potrzebny.

    Nie bardzo, są zagrożenia, których nie wykrywają systemy.

  • 106. Data: 2023-08-31 19:52:33
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 30.08.2023 o 18:38, nadir pisze:

    > Ten spod Szczekocin? Tak, słyszałem o nim.

    Podanie sygnału zastępczego umożliwia wjechanie na jeden tor przed dwa
    pociągi.

  • 107. Data: 2023-08-31 22:58:59
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    nadir napisał(a):

    > Ten spod Szczekocin? Tak, słyszałem o nim.

    Błąd ludzki.

    Rozwiązanie?
    1. wyeliminować ludzi
    2. narzucić automatyce priorytet nad ludkami (nie przejdzie )

    Dumaj dalej.

    > Zwykły czy niezwykły, ważne żeby rosyjski hymn go nie zakłócał.

    Srasz żarem. Sorki za dosadność.

  • 108. Data: 2023-09-01 00:38:14
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 31.08.2023 o 22:58, alojzy nieborak pisze:

    > Błąd ludzki.

    Zawsze jest celowe działanie labo błąd ludzki. Nic nadzwyczajnego nie
    odkryłeś.

    > Dumaj dalej.

    Sam se dumaj.

    > Srasz żarem. Sorki za dosadność.

    Pierdolisz okrutnie.

  • 109. Data: 2023-09-01 15:45:21
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Tak było, pamiętam :-)
    Nawet z kolegami obserwowaliśmy działanie, gdy się już dwuzłotówki do przerabiana na
    blaszki kończyły ;-)
    Tylko czy to bez jazdy to nie było lekkie hamowanie?

    -----
    > Było (chyba) tak:
    > - robimy odcinek izolowany
    > - jak przejeżdżasz pod tym odcinkiem izolowanym "z jazdą", to zwrotnica idzie
    (przykładowo) w prawo - to jest jasne
    > - jak przejeżdżasz pod tym odcinkiem "BEZ jazdy", to zwrotnica idzie (przykładowo)
    w lewo - no i tu nie potrafię wymyślić, w jaki

  • 110. Data: 2023-09-01 15:47:47
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Jak chce to zrobi.

    -----