eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaHamowanie- poślizg › Re: Hamowanie- poślizg
  • Data: 2009-07-18 11:05:53
    Temat: Re: Hamowanie- poślizg
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sat, 18 Jul 2009 09:49:50 +0200, Tomasz Pyra wrote:
    >Co do samego tarcia, to wiele zależy od nawierzchni.
    >Na suchym, przyczepnym asfalcie/betonie lepsza jest przyczepność
    >dynamiczna (widać jak startują ścigający się na 1/4 mili)

    A nie ma tak jakis innych numerow ?
    Oni tam maja ponad 3g ..

    >A jak w samochodzie ma się ABS to żeby najszybciej się zatrzymać trzeba
    >cisnąć pedał hamulca z całej siły i dzięki temu każdy kto pierwszy raz w
    >życiu siedzi w samochodzie jest w stanie zatrzymać go z porównywalną
    >skutecznością co sportowi kierowcy używający wymyślnych technik.

    Dosc istotne ze dzieki temu elektronika moze w kazdym kole ustawic
    odpowiednia sile. Jak sie za slabo wcisnie, to jedno kolo moze byc na
    granicy, ale reszta ciagle ponizej.


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: