  • Data: 2021-08-14 08:17:16
    Temat: Re: Identyfikacja jakie tworzywo
    Od: ks <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko typów fluoroelastomerów jest dość dużo. To nie tylko PFW.
    > Z komercyjnych, poszukaj np. po "Viton".

    Nie znam się na tworzywach ale kiedyś szukałem oringów do uszczelnienia
    komory lasera co2, i z tego co pamiętam ludzie którzy robią lampy
    próżniowe polecili mi Viton.
    Było to stosunkowo miękkie i elastyczne.
    ZTCP nie każdy materiał dobrze znosi próżnię a Viton podobno tak.
    Nie pamiętam czy chodziło o przepuszczalność czy o "zanieczyszczanie tej
    próżni.

    K.S.

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com