  • Data: 2011-03-11 11:29:30
    Temat: Re: Info z UKE
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-03-11, o godz. 12:07:57
    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> napisał(a):

    > Nie rozumiem. Przecież już się dawno rozłączyłem zanim on to zdążył
    > powiedzieć.

    Widzisz - jeśli ktoś dzwoni na telefon służbowy to mam w zwyczaju
    wysłuchać przynajmniej na początku co do mnie mówi a to jednak chwilę
    trwa nim wyłoży o co biega. Klienci potrafią w różny sposób zaczynać
    rozmowę. Ewidentnie spamy zrucam od ręki, podobnie jak połączenia które
    się nie identyfikują.

    Zdrówko